יום רביעי, 7 בינואר 2015

פרק ב- כרי פעולה

כל כמה שארצה להתנועע בקצב משב רוח מתון ראש כפות רגליים רציפים מחליקים בעולם חדש מופלא, הלך רוחי ההפכפך ודקירות מעוררות מהסביבה מחייבים אותי להתעשת ולגייס את שנאתי היוקדת לחיים. באשר הם. ללא אבחנה מיוחדת בימות חול ועם אבחנה מיוחדת בימות חג. כשהסבר משכנע למצוין לעיל הוא לא יותר מרמיזה, כיווצים מעוררי השראה עצמית לחיפוש הסדר הטבעי והנכון של האמירות, אני זורם בחדווה לכתיבת הצהרות משכנעות. ברבים. איך שלא אביט על זה, היחיד עובר לי לקבוצה בעניינים ממלכתיים. אם זאת, ה”אנחנו” שלי לא כולל את כולם ולדבריי יש כתובת ברורה: בני האור בגרסתם המפאי”ניקית השמרנית, הון-שלטון כמוני. אתכם אני מזמין למסיבת ניצחון יומיים אחרי הבחירות שתמשך שלושה ימים ותימדד בכמות השתויים שיתגוללו בשדרת וושינגטון. אני מזמין את שלדון, עמוס ודן כי הם אחראים לניצחון. בזכותם בני-אור במסלול חברת הזנק. סגנון העיתון, אותו תוכן והגשה רציניים נוטה לימין, שידור כבוד לאחריות אישית וליושר, מחייב אותנו בני-אור ג’וניור לצבעוניות. מה שלא יהיו חלוקת המנדטים לא תישנה את העובדה ש”צוק איתן” הקפיץ את מגמת המיאוס מהכיבוש דרגה. המימד היצירתי עבר מהשלב הבנאלי של הרוע לממטרת ענק מרססת יצירתיות מפתחיה האנאליים והאוראליים.
מקהלת אבא תרחם אבא תרחם של לובשי החליפות השחורות והחולצות הלבנות הקלה לרהוטי הדיבור הציני, אלו שחיים את ההפרדה בין הסיפור, למה שעושה הסיפור. ביני, שמעביר את המסר העיקרי של הבחירות-רק לא ביבי,  לביני שיודע שיהיה כואב עם ביבי ינצח אבל הכי חשוב שנתנו פייט. אני מביט על הרשימה של הליכוד ולא מאמין איזה עונג לי לחוש את המיאוס. ממש כך היה נגד המערך אחרי 73, ולקח שלוש שנים נוספות שיתעופף. יש לי משיכה מינית לאיילת שקד שמצליחה לעבור את הרתיעה שיש לי מאשכנזיות + מישהו יצטרך לנגב למפוני יו”ש את הדמעות, אז יש לי המון סימפטיה ותקווה בשביל הבית היהודי. “מה שקורה בגואה נשאר בגואה” הוא ספרות במיטבה. אפשר לא לכתוב  וואלה? דור שלם מתחלף מול עיננו, ברוך שפטרנו.
נשאלתי על הרגלי הכתיבה. הם הרבה יותר נוקשים מהרגלי הקריאה. למשל, אלו פרשו כנפיים לסיפור ונבלעו לתוך “אל הרופא”/עגנון בהינד. לרגע הרהרתי בדעותיו הפוליטיות של עגנון (חבר כבוד) ובבדזZUUUUUמ אחד גדול נשאבתי לאנדרמן איש העולם שמתגאה בסידורי דואר חדשניים בעודו מעכב את הגיבור ואשתו מלהגיש עזרה דחופה. הקדישו לי שיר על הנשגב. כיוון שחיבתי לנשגב גלויה קיבלתי בהכנעה את המסר. אני משתטח בלובי  של חברת הייעוץ הפוליטי שארגנו החברה באמריקה הגדולה לציפי ובוז’י, שולח סטיקרים של ילדים אוהבים על השיחוק, ההקפדה עד רמת הכפתור. מיום ליום, כשזוגיותם עולה ופורחת כסיפור אהבה שנרקח במוחם של אליסון מאיו, ג’ורדן סטיינבק ותורסטין ואנדרסלייס והמומחים מחברת MSV  ייעוץ פוליטי (צל עולם/ברעם חלק ראשון “ביחד לעתיד טוב יותר”). כשהודיעה חברת נובל אנרג’י שהיא לא מוכנה להתפשר עם הממונה על הגבלים עסקיים שהודיע לאחרונה וכיו”ב שמעתי מחיאות כפיים באולם שבה מתכנסת האספה השנתית של “דמוקרטיה לכולם”, וושינגטון; הודות לכר הפעולה הגלובלי יש מצב שיהיה, לבני-אור דור שושלת דאלאס גרסת אמא אדמה  מישחלמלונשארלחלומ

















ציור : אילה נצר

קישורים לספרי הסדרה:



קישור לספרי פוליטיקה:



הסדרות אסופות בממשקים:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה